Tuesday 15 April 2014

Aalia Ki Chudai Urdu Sex Story

My name is Aalia. I am 26 years old and living in Lahore. This sex story I'm going to narrate is completely real and written in Urdu. After reading a good collection of Urdu sex stories here, I wanted to narrate my own story. I hope all readers of this blog would like my story as all events are real and I'm using no fiction. This incident happened when I was not married. It was around 3 years ago.
Urdu-sex-story-Aalia-Ki-Chudai
Urdu Sex Story
Before going to this story, I must tell that I was free from university after completing my MSC exams and my parents were also busy in their businesses. Normally, I had a boring routine all day, just watching some movies and sms chat with friends to pass my day. I was living with my grandmother and a servant whole day. One day, a friend of mine called me and asked me to join her for market visit.
دوستو ! میرا نام عالیہ ہے اور میں لاہور میں رہتی ہوں ...یہاں کافی سٹوریز پڑھنے کے بعد میں نے سوچا کہ کیوں نہ آج میں اپنی زندگی کی سٹوری لکھوں..ہو سکتا ہے مرے لکھنے کا انداز آپکو پسند نہ آے لیکن یہ سٹوری ایک حقیقت ہے ...میری عمر تقریبا 26 سال ہے اور یہ واقعہ میری شادی سے پہلے کا ہے...اسے گزرے تقریبا 3 سال ہو چکے ہیں...میں ایم ایس سی کرنے کے بعد یونیورسٹی سے فارغ تھی اور گھر پر رہتی تھی ..سارا دن فارغ رہ رہ کر بور ہو جاتی تو کوئی فلم دیکھنے لگ جاتی یا موبائل پر اپنی کالج کی دوستوں سے گپ شپ لگاتی رہتی ....میرے امی ابو دونوں اپنے اپنے کاموں میں مصروف تھے اور رات آٹھ بجے تک گھر میں میں اور میری دادی کے علاوہ ایک نوکر ہی ہوتا تھا امی اپنی بوتیک سے فرصت نہیں نکال سکتی تھی اور ابو اپنے کاروبار سے....اکلوتی اولاد ہونے کی وجہ سے مجھے کوئی روک ٹوک نہیں تھی ....نہ ہی کبھی میرے امی ابو نے مجھے گھر سے باہر جانے سے روکا تھا....ایک دن میری کالج کی ایک دوست (جس کا نام رافیہ تھا) نے مجھے میسج کیا اور کہا آج اسنے بازار جانا ہے اور وہ گھر پر اکیلی ہے...اگر ہو سکے تو میری طرف آؤ
sex-stories-urdu-font
Sex Story Urdu Font
اس وقت تک مجھے بالکل اس بات کا علم نہیں تھا کہ رافیہ کا اصل پروگرام کچھ اور تھا ....بہرحال میں نے اپنی دادی کو بتایا اور نوکر کو انکا خیال رکھنے کا بول کر گاڑی لے کر اپنی دوست کو پک کر کے نکل گئی...ابھی ہم اسکے گھر سے تھوڑا دور ہی گئے تھے کہ اس نے کہا کہ اصل میں اسے اپنے فرینڈ سے ملنے اسکے فلیٹ پر جانا ھے اور اسے اکیلے جاتے ہوے ڈر لگ رہا تھا اس لیے اس نے مجھے ساتھ لینا مناسب سمجھا ....میرے لیے یہ بات بہت حیران کن تھی...کیوں کے اس سے پہلے وہ اپنے دوست ذیشان سے ہمیشہ پارک میں ملتی تھی ....میں تھوڑی بہت انکوائری کر کے چپ ہو گئی کیوں کے اب وہ اسے ٹائم کنفرم کر چکی تھی....مجھے عجیب سا لگ رہا تھا ....کہ میں وہاں انکے ساتھ کیا کروں گی

فلیٹ پر پہنچ کر ہم ڈرائنگ روم میں بیٹھ گئے...ذیشان ہمارے لیے کولڈ ڈرنک نکال کے لے آیا اور تھوڑی دیر باتیں کرنے کے بعد ذیشان بولا...عالیہ اگر تم مائنڈ نہ کرو تو ہم دوسرے کمرے میں چلے جایں ....ہمیں کچھ پرائیویٹ بات کرنی ہے...میں خود یہی چاہتی تھی کیوں کہ مجھے الجھن ہو رہی تھی کہ میں ان دونوں کے درمیان ایسے ہی بیٹھی ہوں...وہ دونوں اٹھ کر دوسرے کمرے میں چلے گئے اور میں ٹی وی دیکھنے لگ گئی...رافیہ اور ذیشان کو تقریبا ایک گھنٹے سے زائدہ ہو چکا تھا لیکن ابھی تک وہ باہر نہیں نکلے تھے ....دروازہ ہلکا سا کھلا ہی تھا....مجھے دادی کی وجہ سے تھوڑی ٹینشن ہو رہی تھی سو میں نے سوچا کہ رافیہ کو بلاتی ہوں اور واپس نکلتے ہیں ....میں نے ایک دو دفعہ آواز دی لیکن اندر سے کوئی جواب نہ آیا...مجھے پریشانی ہونے لگی تھی میں اپنی جگہ سے اٹھ کر اس روم کی طرف گئی....تو میرے ہوش ہی اڑ گئے

اندر رافیہ کی ٹانگیں ذیشان کے کندھوں پر تھی اور وو پورے دھیان سے رافیہ کو چودنے میں مصروف تھا..وہ دونوں اتنا مگن تھے کہ میرے آنے کا انکو بلکل علم نہیں تھا ...اور میں کمرے میں کھڑی حیرت سے انکو دیکھ رہی تھی...آج پہلی دفع میں نے رافیہ اور ذیشان کو بلکل ننگے دیکھا تھا...پہلے تو میں نے واپس نکلنا چاہا لیکن پھر مرے قدم ایسے رک گئے جیسے کسی نے مجھے پکڑ لیا ہو ....میں غور سے انکو دیکھتی رہی کہ اچانک رافیہ کی نظر مجھ پر پڑی...ساتھ ہی میرے منہ سے نکلا ...کچھ شرم کرو ....دروازہ تو لاک کر لیتے .....اور ساتھ ہی میری ہنسی نکل گئی .....میں نے پہلی دفع کسی لڑکے کا لن دیکھا تھا ...اور ذیشان کا لن تھا بھی کافی صحت مند ....پوری طرح رافیہ کے اندر تھا...پہلے تو وہ دونوں رک گئے...لیکن پھر میری مسکراہٹ دیکھ کر دونوں ہنسنے لگے....اب مجھے عجیب سا محسوس ہونے لگا اور میں باہر نکلنے لگی تو دونوں مجھے آوازیں دینے لگے ...ارے ...عالیہ .... رکو تو سہی ...بات سنو...میرے قدم نہ چاھتے ہوے بھی وہیں رک گئے ...اور میرا دل چاہا کہ ایک دفع پھر ذیشان کےلن کو غور سے دیکھ لوں

ادھر آؤ پلیز ....عالیہ...بات سنو....میں نے کہا ہاں ...بولو...شرم نہیں آتی ....وہ دونوں ڈھیٹ بن کر پھر ہنسے ...اور ایک زبان ہو کر بولے ...عالیہ تم سے کیسی شرم....اچھا ادھر بیٹھ تو سہی...بس ہم پانچ منٹ میں فری ہو جائیں گے......غصے اور شرم کےساتھ ساتھ مجھے مزہ بھی آ رہا تھا ...اور سچ پوچھیں تو کسی حد تک میں بھی اندر سے گیلی ہو چکی تھی ...مجھے کچھ سمجھ نہیں آیا کہ کیا کروں...وہ دونوں ایک دم اٹھےاور میرا ہاتھ پکڑ کر مجھے بیڈ کی طرف گرا لیا ...اب میرا بھی دل چاہ رہا تھا کہ ذیشان میرے اندر بھی اپنا لن ڈالے اور اسی طرح مجھے چودے جیسے وہ رافیہ کو چود رہا تھا ....لیکن میرے اندر ایک ڈر بھی تھا اور وہ یہ تھا کہ سواے میرے منگیتر کے میری چوتھ کو کسی نے ہاتھ نہیں لگایا تھا ...اور ایک دفع بھی کسی نے میرے اندر نہیں ڈالا تھا...منگیتر کو میں نے صرف ٹچ کرنے تک ہی رکھا تھا

اب میرے ذھن میں یہی سوچ چل رہی تھی کہ ذیشان نے میرے سامنے رافیہ کا سر پکڑ کر اپنے لن پر رکھ دیا ...اور وہ اسے چوسنے لگی....ذیشان نے ایک ہاتھ سے میرے مموں کو پکڑا تو میرے پورے بدن میں ایک لہر سے اٹھی اور میں کانپ گئی...میں نے اسکا ہاتھ جھٹک دیا اور ساتھ ہی بولا...بدتمیز ....مجھے کچھ نہیں کرنا تم دونوں کرو..اور میں نے اٹھنے کی کوشش کی...لکن رافیہ نے میرے بازو پکڑ لیا ....اور کہا...ارے شرماؤ تو نہیں...دیکھو کتنا مزہ آ رہا ہی...ایک دفع تو کرو...مزہ نہ آیا تو نہ کرنا...میں نے ایک دو دفعہ اپنے منگیتر کو منہ بھی کیا تھا ...لیکن اس وقت میرا دل چاہ رہا تھا کہ آج کر ہی لوں...رافیہ نے میرا ہاتھ پکڑ کر ذیشان کے لن پر رکھ دیا تھا ...دل چاہا اٹھا لوں لیکن ہاتھ نے ساتھ نہ دیا..سچ تو یہ ہے کہ مجھے مزہ آ رہا تھا اور میں اپنے کنٹرول میں نہیں تھی...تھوڑی دائر ہاتھ پھیرنے کے بعد رافیہ نے میرا سر نیچے اسکے لن پر لگا دیا اور کہا...ہونٹ رکھو اوپر اور زبان پھیر کے دیکھو...میں اسکی باتیں اس طرح مان رہی تھی جسے آج اسکا نہیں بلکہ میری چھدائی کا دن ہو...تھوڑی دیر میں اور رافیہ اسکے لن کو چوستی رہی

باری باری ....ھمیں کافی مزہ آ رہا تھا....پھر ذیشان نے میری شرٹ اتار دے اور میرا برازیئر بھی کھول دیا ...پھر وہ میرے مموں پر ہاتھ پھیرنے لگا....اب میں اسے انکار نہ کر سکی اور اسنے مجھے اپنے اوپر الٹا لیٹنے کو کہا.....ہم 69 پوزیشن میں ہو گئے ...اور وو میری گیلی پھدی پر زبان پھیرنے لگا...اس دوران میں اسکے لن کو چوس رہی تھی ...اور رافیہ اسکے لن کے نیچے ہاتھ پھیر رہی تھی.....تھوڑی دیر اس طرح کرنے کے بعد اس نے مجھے پوزیشن کرکےآھستہ آھستہ اپنا لن میری پھدی پر لگایا اور ساتھ ساتھ میرے مموں کو رافیہ نے خوب مسلا       

اب آھستہ آھستہ اس نے اپنے لن کی ٹوپی میری پھدی میں گھسائی...تو میرے جسم میں تکلیف کی ایک لہر سے دوڑ گئی...لیکن رافیہ نے میرے نپپلز کو چاٹنا سٹارٹ کر دیا اور ذیشان نے میرے دوسرے ممے کو اپنے ہونٹوں میں لے لیا اور پھر ہلکا سا جھٹکا مار کر آدھا لن میرے اندر ڈال دیا...تھوڑی دیر کے لیے مجھے ایسا لگا جسی میں بے ہوش ہو جاؤں گی ...آنکھوں کے آگے اندھیرا سا چھا گیا لیکن پھر میں سنبھل گئی..پلیز باہر نکالو...پلیز ..مجھے بہت درد ہو رہا تھا لیکن ذیشان نے میرے سر پر ہاتھ پھیرا اور رافیہ نے مجھے تسّلی دے...کچھ نہیں ہوتا...بے بی...ابھی سب ٹھیک ہو جائے گا...پھر ذیشان نے ایک اور جھٹکا مارا...اور پورا لن میرے اندر کر دیا...اب وہ آھستہ آھستہ اندر باہر کرنے لگا...مجھے مزہ آنے لگا..اب تکلیف مزے میں بدل چکی تھی....میں نے آنکھیں بند کر لی اور جنّت میں مزے لینے لگی....ذیشان کا لن کافی موٹا محسوس ہو رہا تھا...اس نے مجھے تقریبا ١٠ منٹ چودا اور پھر لن باہر نکال لیا...میں اپنے ہونٹ کاٹ رہی تھی اور رافیہ میرے ممے چاٹ رہی تھی ...اسکے بعد ذیشان نے رافیہ کو اپنے لن پر بیٹھا لیا اور رافیہ نے خوب مزہ لیا...پھر ذیشان اسکے اور مرے بدن پر فارغ ہو گیا.... کچھ دیر ہم ادھر ہی لیٹی رہی ...اور پھر میں نے رافیہیوں ذیشان اور رافیہ نے مل کر میری کنواری پھدی کا مزہ لیا......واپسی پر میں درد سے چل بھی نہیں پا رہی تھی.... اسکے بعد بھی ہماری اسی ملاقات ہوئی جسکا حال میں اگلی سٹوری میں سناؤںگی

I hope you all have enjoyed my first sex encounter. Share your comments about my Urdu sex story.  
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share This Story

Stories